Tervezési szolgáltatás – Általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálybalépésének napja 2023.01.01
A GreenUp Élménykertek üzemeltetője az Invent Hungary Kft. (Továbbiakban GreenUp)

Székhely: 2022 Tahitótfalu Görbe u 1
Adószám: 270-47-123-1-13
Elektronikus levelezési cím: hello@greenup.hu

Tárhelyszolgáltató
Cégnév: Rackforest ZRT.
Cím: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 11.
Elérhetőség: +36 1 211 0044

1. Általános rendelkezések

A GreenUp kerttervezési szolgáltatást nyújt és megbízási szerződéssel teljesíti a szolgáltatást.
A kerttervezési szolgáltatás megrendelése esetén a tervek elkészítéséhez megfelelő adatszolgáltatásra van szükség. A terveket abban az esetben lehet méretarányokkal elkészíteni, ha megtörtént a helyszín pontos méreteinek felmérése. Ha a méréseket a Megrendelő végzi el, a
Megrendelőt terheli a méretek felvételével, pontosságával és megadásával kapcsolatos teljes felelősség. Az esetleges méreteltérésekből adódó tervezési hibáért a GreenUp felelősséget nem vállal.

A GreenUp fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF módosítására és kiegészítésére. A jelen ÁSZF módosítása, illetve kiegészítése a módosítás hatályba lépést követően létrejött megrendelésekre érvényes.

2. Megrendelői nyilatkozat

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás megrendelése esetén a Megrendelő nem jogosult sem Magyarország területén, sem külföldön az GreenUp által készített terveket harmadik felek részére tovább adni, értékesíteni. A megrendeléssel a Megrendelő kijelenti, hogy a terveket kizárólag saját felhasználás céljából rendelte meg, azok végfelhasználója lesz.
Az ajánlatkérés és annak visszaigazolásával a Megrendelő elismeri, hogy megismerte a jelen ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezéseit, és kifejezetten elfogadja azokat a szolgáltatás megrendelésének leadásakor, és elismeri, hogy az ÁSZF-fel kapcsolatos tájékoztatást megkapta.

3. Megrendelés menete, a szerződés létrejötte

A tervezési szolgáltatást a GreenUp képviselőjénél köthető személyesen vagy a GreenUp weboldalán keresztül az ajánlatkérés küldésével indíthat el.

Személyes megrendelés:

A Megrendelő a helyszínen kérhet időpontot, továbbá tájékozódhat a megrendelés feltételeiről. A szolgáltatás személyes megrendelése esetén a Megrendelő a megrendelőlap aláírásával igazolja az ÁSZF,  valamint az Adatkezelési Tájékoztató elfogadását, és kifejezetten elfogadja azokat a rendelés kifizetésekor érvényes szövegezésük szerint.

Online megrendelés:

A szolgáltatás az GreenUp weboldalán található felületen is megrendelhető az ajánlatkérés küldéssel.
Az ajánlatkérés során a Megrendelő megadja a személyes adatait, majd kiválasztja a felkínált lehetőségek közül a tervezés lebonyolítására számára megfelelő módot. A szolgáltatás sikeres megrendeléséről visszaigazolást küldünk és felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.

4. Tervezési szolgáltatás leírása, teljesítése

A szolgáltatás igénybevétele esetén a tervezés helyszínének méreteit a Megrendelőnek kell megadnia, az GreenUp által meghatározott egyéb információkkal kiegészítve, vagy arra is lehetőség van, hogy a Megrendelő előfelmérési szolgáltatást rendeljen meg az GreenUp -tól és annak eredményeként a tervezéshez szükséges adatokat az GreenUp biztosítsa. Előfelmérési szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéses feltételekért kérjük lépjen velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségünkön:
hello@greenup.hu

Megrendelés létrejöttekor a Megrendelő az alábbiakat erősíti meg, illetve kijelenti:

– A tervezéshez megadott valamennyi méret pontos, azaz megegyezik a Megrendelő által mért értékekkel.

– A tervezési szolgáltatás a Megrendelő által megadott méretek alapján történik.
– A tervezés első fázisában elkészült vázlatterv egy alkalommal módosítható, de ennek elfogadása után a kidolgozott teljes terv újratervezésére csak egy következő megrendelés esetén van mód.
A tervezés megkezdéséhez díjbekérőt számlát küldünk melyet 7 napos átutalási idővel kell kiegyenlíteni, amennyiben ez nem történik meg a tervezés nem kezdődik meg.
A banki átutalás és a befizetések utólagos egyeztetése egy adott vásárlói számlával legalább négy munkanapot vesz igénybe. A Megrendelő a végszámláját e-mailben kapja meg.

5. Elállás

A megrendelés és megbízási szerződés megkötése után kizárólag addig jogosult elállni a szerződéstől a megrendelő amennyiben,
– a szolgáltatás megrendeléséről még nem kapott visszaigazolást,
– a tervezésre lefoglalt időpontban a tervezési szolgáltatást nem veszi igénybe,
– illetve nem teljesült az előlegszámla a tervezés megkezdéséhez.

6. Személyes adatok védelme

A személyes adatok kezelője az Invent Hungary Kft.
Elektronikus levelezési cím: hello@greenup.hu

Az adatkezelés jogalapja a szerződés teljesítése, továbbá az adatkezelő jogi kötelezettségének teljesítése a jogszabályban meghatározott célokra a jogszabályban meghatározott ideig (ilyenek az adó-és számviteli kötelezettségek).
Az adatkezelés célja a megrendelés teljesítése, a hibás teljesítésből származó igények kivizsgálása, reklamációkezelés az ezekhez szükséges ideig.
Az adatok rendelkezésre bocsátása önkéntes, azonban, ha a Megrendelő nem ad meg személyes adatokat, akkor a szolgáltatás nem teljesíthető.
A Megrendelőnek joga van ahhoz, hogy adataihoz hozzáférhessen, joga van adatai helyesbítéséhez vagy törléséhez, joga van korlátoznia az adatkezelést, megilleti az adathordozhatósághoz való jog, illetve tiltakozhat az adatkezelés ellen (ha az adatkezelés az adatkezelő jogos érdekén alapul).
Az adatkezelő a Megrendelő személyes adatait vásárlói elégedettségi felmérés céljából 1 évig kezeli, amely adatkezelés jogalapja és az adatkezelés célja,
– a szolgáltató és az ügyfél közötti kapcsolattartás
– a szolgáltatás teljes lehetőségének biztosítása,
– az ügyfelekkel történő kapcsolattartás egyszerűsítése.

Az adatkezelő elérhetőségei: Invent Hungary Kft.
email: hello@greenup.hu
Megrendelő panaszt nyújthat be a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz, amelynek címe és elérhetősége a következő oldalon található: https://naih.hu, e-mail-cím: ugyfelszolgalat@naih.hu

error: Content is protected !!
Scroll to Top